Badanie Satysfakcji Klientów 2011
Z przyjemnością prezentujemy wyniki badania satysfakcji klientów naszego oddziału w Narolu, przeprowadzonego w 2011 roku przy udziale studentów Wydziału Zarządzania z Akademii Górniczo-Hutniczej. Ogólny poziom satysfakcji uzyskał notę - Bardzo dobrą. Szczegółową ocenę przedstawiamy poniżej:
"Badany Poziom Obsługi Klienta (POK) w firmie Składnica Części Zamiennych „ROLNIK”, filia Narol otrzymał najwyższą notę – Bardzo dobra. Głównymi atutami badanego oddziału są wiedza techniczna pracowników oraz szeroki asortyment ofero-wanych produktów. Wszyscy badani klienci poleciliby znajomemu badany sklep."
Dziękujemy wszystkim Klientom, którzy poświęcili czas i wypełnili kwestionariusze ankiety. Wszystkie zawarte w nich sugestie uważamy za cenne, a część z nich została już zrealizowana w naszym oddziale.
Jeśli mają Państwo dodatkowe uwagi i propozycje udoskonalenia pracy w naszej firmie, będziemy wdzięczni za ich przekazanie za pomocą poczty elektronicznej na nasz adres e-mail.
There are no translations available. Dziękujemy wszystkim Klientom, którzy poświęcili czas i wypełnili kwestio-nariusze ankiety. Wszystkie zawarte w nich sugestie uważamy za cenne, a część z nich została już zreali-zowana w naszym oddziale. |
Read more... |
There are no translations available. Nasz serwis internetowy używa plików cookies w szczególności w celu dostosowania wyglądu serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników (personalizacja) oraz działań marketingowych. Jeżeli nie chcesz żeby pliki cookies były zapisywane w pamięci i używane przez nasz serwis, zmień ustawienia swojej przeglądarki według wytycznych jej producenta.Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że zostaną one zapisane i przechowywane w pamięci urządzenia za pośrednictwem którego korzystasz z Internetu i będą używane przez nasz serwis w celach określonych powyżej. |