Start

Badanie Satysfakcji Klientów 2011

Badanie satysfakcji klientów w Narolu - Składnica Części Zamiennych RolnikZ przyjemnością prezentujemy wyniki badania satysfakcji klientów naszego oddziału w Narolu, przeprowadzonego w 2011 roku przy udziale studentów Wydziału Zarządzania z Akademii Górniczo-Hutniczej. Ogólny poziom satysfakcji uzyskał notę - Bardzo dobrą. Szczegółową ocenę przedstawiamy poniżej:

"Badany Poziom Obsługi Klienta (POK) w firmie Składnica Części Zamiennych „ROLNIK”, filia Narol otrzymał najwyższą notę – Bardzo dobra. Głównymi atutami badanego oddziału są wiedza techniczna pracowników oraz szeroki asortyment ofero-wanych produktów. Wszyscy badani klienci poleciliby znajomemu badany sklep."

Dziękujemy wszystkim Klientom, którzy poświęcili czas i wypełnili kwestionariusze ankiety. Wszystkie zawarte w nich sugestie uważamy za cenne, a część z nich została już zrealizowana w naszym oddziale.

Jeśli mają Państwo dodatkowe uwagi i propozycje udoskonalenia pracy w naszej firmie, będziemy wdzięczni za ich przekazanie za pomocą formularza lub na adres e-mail.